Webinar om Kirkeportalen
I løbet af webinaret gennemgår vi bl.a. følgende:
Dokumentarkiv
Arkivfunktion til dokumenter, der er simpel og let at bruge i det daglige arbejde i menighedsrådet. Arkivet understøtter, at man på en nem måde kan dele dokumenter til menighedsrådsmøderne med de andre medlemmer af rådet.
Arkivet understøtter også aflevering af dokumenter i forbindelse med regnskabsprocessen.
Regnskab og Budget
Funktionalitet der understøtter hele processen med budget, regnskab samt aflevering af kvartalsrapport i menighedsrådet. Systemet er opbygget, så det hjælper med at give et overblik over, hvor man er i processen, og hvad de næste skridt vil være.
Praktisk information
Målgruppen for webinaret er personer, der håndterer dokumenter for menighedsrådet, eller som varetager regnskabsarbejde for menighedsrådet.
Webinaret tager ca. 45 min, og der vil være mulighed for at stille spørgsmål herefter.
Senest dagen før webinaret vil du modtage et link, som du skal klikke på for at deltage.
Klik her for at se datoerne og tilmelde dig https://forms.office.com/r/8HA1CTD0E2