Teknisk specifikation

Beskrivelse af integrationen mellem PERSON og bedemandssystemer V 2.6
XML-skemaer som zip-fil
Begravelse KirkegårdeKremeatorierDSS integration

Filerne er pakket i ZIP formatet.

Folkekirkens It forbeholder sig at kunne foretage ændringer i snitfladen.

Teknisk information om integration mellem løsningen og et bedemandssystem
Teknisk information om felter, som indgår i integrationen

Folkekirkens It kan med glæde oplyse, at vi sammen med systemleverandørerne, er klar til at tilbyde de resterende krematorier og kirkegårde tilslutning til digital kommunikation med systemet PersonSAG. PersonSAG er begravelsesmyndighedens sagsbehandlingssystem.

Det er en forudsætning for tilslutningen, at krematoriet eller kirkegården anvender en elektronisk kirkegårdsprotokol. Tilslutningen er frivillig for krematorier og kirkegårde.

For at komme i gang skal krematoriet eller kirkegården kontakte systemleverandøren, der vil fremsende et skema der skal udfyldes med myndigheds-, kontakt og opstartsoplysninger.

Krematorier og kirkegårdes mulighed for tilslutning til digital dødsanmeldelse (07-05-2018)

Liste over kirkegårde, der nu er tilsluttet digitale anmodninger (6. december 2018)

Opfølgning på integrationstest (27. november 2014)

Integration mellem begravelsesmyndighedens sagsbehandlersystem (PersonSag) og krematorie- og/- eller kirkegårdssystemer (10. oktober 2014)