Folkekirkens IT » Begravelse » Servicevinduer - Driftinfo

Planlagte servicevinduer og driftsinformation

 

Orientering om drift

 ----------------

Fejl med anmodninger, der ikke kunne sendes med bilag til begravelsesmyndigheden er nu løst (22.1.2018 kl. 15.40). Indtastede anmodninger bliver nu indlæst med de bilag, der blev medsendt i sagen. Dermed bliver det ikke nødvendigt at indtaste disse anmodninger på ny.

Fejl i anmodninger - anmodninger med vedhæftet bilag kan ikke modtages af begravelsesmyndigheden

Siden i går 21. januar kl. 21.00 har der været fejl i forbindelse med modtagelse af anmodninger. Det gælder for alle de anmodninger, hvortil der er vedhæftet bilag og som bliver indsendt gennem bedemandssystem og via www.borger.dk. Fejlen er indberettet og i gang med at blive løst. Fejlen bliver meldt løst her på siden og sendt på e-mail til alle leverandører af bedemandssystemer.

Tidsrum, hvor server kan være nede kortvarigt

Den 3. tirsdag mellem kl. 21-23 i hver måned vil der være en kortvarig nedetid i forbindelse med opdateringer på server.

----------------

Husk at installere sidste nye Java version

Ved problemer med anvendelse af selvbetjeningen om begravelse/ligbrænding på www.borger.dk vær da venligst opmærksom, at have installeret sidst nye Java version, Internet Explorer version fra og med version 9 og deaktivér blokering for pop-up vinduer. Anvend evt. Chrome eller Safari som browser.

 

Evt. henvendelser til Capevo om den tekniske løsning sker for egen regning!